Heeeeeeeeeej

Min bror frågade mig i veckan vad jag gör med mitt liv. Tänkte typ, varför bryr han sig. Tills jag kom på mig själv med att jag låg nerbäddad i soffan, en torsdag klockan tolv när jag egentligen hade lektioner. DÄRFÖR kände jag för att jag göra det mina polare också gör just nu, skaffar blogg. Trots att jag hänger med de flesta åtta timmar om dan är det tio gånger roligare att läsa om deras liv än att lyssna. Sorry, men det är typ sant. 
 
För några år sedan va jag queen of blogosphere. Jättemycket skämt å sido :p Skämtar dock inte när jag säger att jag la ner hela mitt liv och själ på min förra blogg. Minns när vi hade avslutningsmiddag i nian och alla fick varsit "diplom" av lärarna som utmärkte vem man var. På min stod det "fotointresserad bloggerska". Kul att bli ihågkommen som :) Tänker inte gå in för den här bloggen lika helhjärtat, utan gör mest det här för att minnas mitt ROLIGA liv som ungdom. För er som inte vet vem jag är får hålla ut tills nästa gång vi ses. Xoxo
 
Jag igår. Ingen större skillnad idag.
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Kan du inte göra ett inlägg om vilka bloggar du läser mest?

2014-12-16 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: