Helgen

Borde göra mycket, men gör så lite. Borde prioritera det tråkiga, men gör bara det roliga. I fredags hängde jag med Fia i hennes nya lya, lagade enchiladas och sov i hennes famn. Tog en pw i solen till Elsa på lördagmorgon. Hugo stod å pressade apelsinjuice och Elsa stekte pannkakor. Åt brunch till halv två, somnade till en disneyfilm, vaknade och åkte till Ikea. Kramades med Hanna och Fia på kvällen innan jag träffade Isse. Vaknade av solen imorse, gick upp och väckte huset med smoothiemixern. Gick upp till pappa med One Direction i lurarna innan han skjutsade mig till sjukhuset. Har suttit hos Timea i tre timmar på akuten och insett att jag nog inte borde klaga när jag har ont i lilltån.
 
Älskar när det är söndag och mamma ropar att det är mat. Ses på gymmet ikväll, harè
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Blogga dåååååååååååe <3

2015-02-17 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: