Jag

Tänkte inte dra upp min livshistoria och inte heller berätta mina djupaste hemligheter. Kort och gott, Ellen Andersson, även kallad elle, lelle eller ellelelle, du bestämmer. 17 nyss fyllda år. Bor med mamma och familj i Svensknabben, samt med pappa i Berga. Myser i korridorerna på Stagneliusskolan där jag går andra året, Idrott & Ledarskap. Vaknar, tränar, äter, går i skolan, äter, tränar, äter och sover. 
 
Är typ världens mest spralliga och upprymda tjej. Tur att private session finns på Spotify, annars hade alla sett att jag just nu lyssnar på "Daddy DJ". Tappar jag bort mina lurar blir mitt liv fruktansvärt ointressant och fantasilöst. Eminem räddar mina mörka stunder, likaså Basshunter. Föredrar lera och trashiga festivaler framför utomlandsresor, tror jag.
 
Annars? Det bästa jag vet är kramar, långa och många. Är tjejen som "glömmer" ta med penna till lektionen så jag kan springa iväg till kafeterian och kåren och kramas med mina mysiga kompisar. Trots att jag har tandställning är jag rätt bra på att le och mår bra när andra mår bra. Sa till min svenskalärare att man alltid kan ha kul och det är faktiskt sant, i allafall i mitt liv. Ser upp till folk som sprider glädje och värme, och vill själv va den. Jag kan inte sitta still och inte heller slappna av. Isak säger jag har adhd och dyslexi (?).
 
Uppskattar och värdesätter mycket i mitt liv, framförallt relationer och stunder med kompisarna<3 Älskar att gå pw med Axel och Mateusz. Och äta muffins hemma hos John. Eller prata med Wille på telefon. Att hänga med Isak äger och likaså att mysa på Gugges vind. Mer om mig en annan gång. Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: