5 februari

Har fram till igår inte gjort mycket mer än att plugga till provet jag skrev idag. Det var värt timmarna då det va längesen jag skrev så bra. Annars är jag tillbaka på gymmet, dock bara varannan dag för att börja lugnt, och successivt återuppta det jag tappat. Det tråkigaste är inte musklerna jag förlorat, utan tekniken och orken. Men det är fruktansvärt jävla KUL att vara tillbaka och hitta rutiner igen. Med hjälp av vilja, tålamod och världens bästa Dennis aka min kostcoach, ska jag bli bekväm med mig själv och har idag påbörjat min viktökning. Kort och gott handlar det om att få i mig mer energi och kalorier än vad jag förbrukar, dvs. äta mer än vad jag förbränner. SÅ nu ska jag äta kvällsmat. Puss o smek, tonårslek
 
En vit bild från min pw häromdan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: