2014 - Augusti och september

David fyllde 18 den 1 augusti och hade världens mysigaste utefest på kvällen. Förfestade i mitt växthus med Fia och Elling till bra musik och goda drinkar. Dagen efter hängde jag i hamnen med Elling, Jakob och Micke med varsin subway och va jättebakis. Drog till Ellings sommarstuga i Oskarshamn med hennes familj, men också min. Hade en av sommarens mysigaste kvällar på en klippa med våra familjer. Verkligen ett ställe jag älskar att va på. Kom hem och gick många promenader med Axel. Åt kräftor med Elling och hennes lillebror. Och kycklingsallad i Borgholm med Fia och Bianca. Hängde på Stars & Stripes tre kvällar i rad under stadsfesten i Kalmar. Åt gott med världens bästa människor runt om mig. Satt i båten med ett stort gäng tjejer och myste galet. Tränade väldigt mycket. Och hade släkten på besök under Ironman i Kalmar. Firade min bror som fyllt 20 med kräftskiva och mådde helt enkelt jättebra. Skolan började och jag va fortfarande lika glad, om inte gladare. Firade Louise som fyllde 18, åt jättegod mat med trevligt sällskap. Augusti va mysigast
 
I september hände inte mycket. Egentligen inte mer än att 96-SÖS hade sin första fest med temat full moon och jag trodde jag va på full moon party i Thailand. Annars hjälpte jag kåren med ettornas inspark. La ut 1000 spänn på sopsäckar och silvertejp för att kunna mörklägga. VÄRT. Tova tog körkort och vi drog på roadtrip till Öland. Låg i gräset och lyssnade på musik då jag var utelåst tre gånger på en vecka. Hängde med Elsa och Matilda jämt. Samt åt mycket subway. Och va lika snygg som vanligt på skolfotot
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: