8 januari

Fick höra "vad smal du har blivit", det är tyvärr sant och för mig väldigt tråkigt. Jag blev sjuk för en månad sen, fick virus i halsmandlarna och kroppen. Jag har suttit i väntrummen på vårdcentralen och sjukhuset. Tappat mataptit, lust. Och tyvärr 4 kilo. Jag tar mediciner för att bygga upp mitt immunförsvar igen, även c-vitaminer, honung, citron och allt det där man lärde sig när man var tre. Men inte fan blir jag frisk för det och det gör mig for real crazy. Önskar jag fick börja året som frisk, få träna och MÅ BRA. Men nae
 
Annars ska det bli mys att få sova hemma efter tre nätter borta. Kom till skolan 8.10, hade inställd lektion och tydligen hål till halv elva. Gjort ett av tre uppflyttade prov. Åt och snackade skit med Tova och Sara i stan efter skolan. Nu ligger jag i sängen med Eminem i lurarna, likt många andra kvällar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: