Qvös 80/90-tal

Är rätt säker på att kvällen i fredags kommer förbli en av de roligaste 2015. Staggsektionen Qvös hade sin andra stora fest i Bjursnäs med temat "ursäkta, jag kom fel". Bestämde mig för att komma från fel årtal och se ut som man gjorde på 80/90-talet, och fyfan vad jag trivdes. Krusade håret, rotade fram gamla örhängen, köpte pannband och svettband. Sydde fast vita ränder på mina knästrumpor, knöt neonpand och dansade fyra timmar i mina Nike. Förfestade tolv tjejer hos Clara innan vi drog till lokalen där jag nästan trivs bättre än hemma. Vill hylla Qvös som alltid lyckas ta fram lyckan i mig. Jag har ofta jävligt roligt, men kvällarna i Bjursnäs Bygdegård slår mycket. De pengarna och den tiden tjejerna lägger ner för att ge 300 ungdomar de roligaste kvällarna i deras liv gör mig imponerad, och inte minst stolt. 
 
Hängde med Isak hela dagen igår, somnade halv fyra inatt och vaknade vid tolv idag. Satt på Wayne's och pizzerian med Fia och Elsa i tre timmar innan vi åkte hem hit och kollade film. De drog precis och nu ligger jag i sängen å lyssnar på "Young again". Tycker det är så jävla gutt att vara ung och slippa skämmas över att va dum i huvet
 
Brukar vara sämst på att spara minnen i bilder, men i fredags lyckades jag <3 Tack för att jag lever det bästa livet med de bästa människorna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: