Senaste

Mått väldigt bra och haft förbannat jävla kul den senaste veckan. Hängde med Isak i måndags, Mia i tisdags, Axel i onsdags och Gustav i torsdags. Igår skyndade jag mig hem efter skolan, gjorde mig iordning och åkte till Ladan i Färjestaden för att fira Timea och Vincent som fyllt och fyller 18. De bjöd på mat och dricka innan lokalen fylldes med hundra älskvärda människor. Jag, Matilda och Elling höll ett MEGAinternt tal för födelsedagsbarnen under middagen. Har kollat på videon hundra gånger om, och det blev faktiskt väldigt lyckat
 
"Innan minnet tynar bort vill vi ta tillfälle i akt att hylla våra fantastiska vänner. Trots att den ena inte ens har 50% närvaro och att den andra fick 0 poäng på matteprovet gillar vi er som fan. Och Timea, även om du fick ryggskott och magsår efter sex, uppskattar vi iaf de dagarna du orkar ta dig till skolan, trots att de inte är många. Och Vincent, även om vi inte kan räkna dina kartläggningar på en hand, är vi evigt tacksamma för att du tagit dig igenom många jobbiga fyllor, speciellt rugbyn 2013.
Trots era misstag och att ni aldrig tar lärdom av de, älskar vi er av hela vårt hjärta. Tack för att ni har tagit vänskap till en ny nivå. Vi tycker att det äger att vi alla är här ikväll, dels för att fira er, men också för att ha skitkul. Vincent, vi hoppas att du klarar kvällen, utan en utslagen tand. Och Timea, vi får väl se vilken säng du hamnar i."
 
Även denna kväll kommer förbli en av de roligaste 2015. Är verkligen så bortskämd på lyckade kvällar. Och säger som Ronja, jag vill dö berusad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: